دانلود بولتن های محرمانه خبرگزاری فارس

پس از هک خبرگزاری فارس در ۴ آذر ۱۴۰۱ و در بحبوحه اعتراضات سراسری ایران توسط گروه بلک ریوارد، مجموعه‌ای تحت عنوان بولتن های محرمانه توسط گروه هکری بلک ریوارد منتشر شد.

بلک ریوارد چهارم آذر بولتن های محرمانه‌ای را منتشر کرد که خبرگزاری فارس برای حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، تهیه کرده بود. این بولتن که پس از دیدار سید علی خامنه‌ای با بسیجیان در پنجم آذرماه تنظیم شده است، با نظارت عباس درویش توانگر، قائم مقام این خبرگزاری، تهیه و تحت عنوان «بولتن ویژه بیان» به دفتر حسین سلامی ارسال شده‌است. در این بولتن برخی از اخبار داخلی حکومت ایران، دستورهای رهبر آن و آمارهای مربوط به جهت‌گیری‌های جامعه ایران وجود دارد که بسیاری از آنها در رسانه‌ها درج نشده‌است.

در بخشی از این بولتن بر اساس نتایج برخی نظرسنجی‌ها هشدار داده شده‌است که در صورت استمرار برخورد با فیلترشکن‌ها احتمال شکل‌گیری «عصبانیت و ناآرامی در گروه‌های سنی فعال» در اعتراضات تشدید می‌شود. نتایج نظرسنجی وزارت کشور ایران با جامعه آماری سه هزار و ۹۷۷ نفر در سراسر کشور نیز در این بولتن مورد اشاره قرار گرفته که بر اساس آن، «۵۱ درصد مردم معتقدند که حجاب باید اختیاری باشد». از دیگر نتایج این نظرسنجی به این موارد اشاره شده که «۸۴ درصد مردم معتقدند که این اعتراضات خیابانی سبب کاهش مشکلات می‌شود و ۷۰ درصد مردم تمایلی به حضور در راهپیمایی در حمایت از نظام و انقلاب ندارند».

بخشی از این بولتن نیز به اعتراضات جمعه خونین زاهدان اختصاص دارد. بنابراین بولتن سید علی خامنه‌ای با جمع‌بندی شورای عالی امنیت ملی و نیروی انتظامی برای بازداشت مولوی عبدالحمید مخالفت کرده است و گفته است با مولوی عبدالحمید مدارا شود و به مرور «توانایی‌اش» سلب شود و دستور داده است کسی که با تیربار شلیک کرده دستگیر شود.

خبرگزاری فارس نهم آذر تایید کرد که بولتن‌های این رسانه توسط گروه «بلک ریوارد» هک شده است ولی محتوای آن را «رصد شنیده‌های محافل رسانه‌ای، شایعات فضای مجازی و ادعاهای رسانه‌های بیگانه» خواند.

تعدادی از این بولتن‌های محرمانه از مهرماه به بعد به صورت فایل Pdf در زیر قابل دانلود است.

منبع این بولتن‌ها کانال تلگرام گروه هکری Black reward است.

دانلود بولتن شماره ٢٢ تاریخ تنظیم ١٤ مهرماه ١٤٠١

دانلود بولتن شماره ٢٣ تاریخ تنظیم ٢١ مهرماه ١٤٠١

دانلود بولتن شماره ٢٤ تاریخ تنظیم ٢٨ مهرماه ١٤٠١

دانلود بولتن شماره ٢٥

دانلود بولتن شماره ٢٦ تاریخ تنظیم ١٢ آبان‌ماه ١٤٠١

دانلود بولتن شماره ٢٧ تاریخ تنظیم ١٩ آبان‌ماه ١٤٠١

دانلود بولتن شماره ٢٩ تاریخ تنظیم ٣ آذرماه ١٤٠١

دانلود بولتن شماره ٣٨ تاریخ تنظیم ٢٦ آبان‌ماه ١٤٠١

دانلود بولتن شماره ٣٩ تاریخ تنظیم ٣ آذرماه ١٤٠١

Related posts