“عاتکه رجبی” جهت اجرای حکم به زندان منتقل شد

“عاتکه رجبی” معلم اخراجی اهل مشهد و از معترضین انقلاب ژینا که به ٢ ماه حبس تعزیری محکوم شده بود، جهت اجرای حکم به زندان منتقل شد.

رجبی جهت اجرای حکم به زندان منتقل شد

به گزارش روژمان “عاتکه رجبی” روز شنبه ۴ آذر ماه ۱۴۰۲ به شعبه‌ی ٢١ اجرای احکام دادگاه مشهد احزار و پس از بازداشت به زندان وکیل آباد مشهد جهت گذراندن حکم ٢ ماه حبس تعزیزی خود، منتقل گردید.

“عاتکه رجبی” در روزهای نخست خیزش سراسری انقلاب ژینا، به نشانه‌ی اعتراض از حضور در کلاس درس امتناع ورزید و پس از آن از کار خود اخراج شد. وی پیش‌تر توسط دادگاه انقلاب مشهد به ٦ ماه حبس محکوم شد و این حکم توسط دادگاه تجدید نظر تایید گردید که ٢ ماه آن قابل اجرا است و ۴ ماه آن به مدت ۵ سال به حالت تعلیق درآمده است.

این معلم اخراجی، ۱۹ اردیبهشت برای شرکت در تجمع اعتراضی معلمان از خانه‌اش خارج شد و لحظاتی بعد به دست نیروهای امنیتی بازداشت و ۲۴ اردیبهشت با تودیع وثیقه از زندان وکیل‌آباد مشهد آزاد شد.

خانم رجبی روز ۱۷ مرداد به دادگاه انقلاب مشهد احضار شد و تعهدنامه‌ای با مضمون «تعهد می‌‌دهم دیگر اعمال مجرمانه جهت اخلال در امنیت نظام مرتکب نشوم و بابت جرم انجام داده‌ام پشیمانم» به او ارائه شده و گفت آن را امضا نمی‌کند.

Related posts