علی خامنه‌ای و فرمانده سپاه در تلاش برای فریب نیروهای خودی

علی خامنه‌ای و فرمانده سپاه در تلاش برای فریب نیروهای خودی

خامنه‌ای روز (چهارشنبه)، 11 آبان خطاب به مشتی دانش آموز و جوان از خود بیگانه صحبت کرد. او طبق معمول انقلاب شکوهمند مردم ایران را نا چیز و سازماندهی شده از جانب بیگانگان قلمداد کرد و ادعا نمود که به اصطلاح مردم آنرا به شکست کشانیده اند.

چند روز پیش سلامی، فرمانده منصوب او در سپاه پاسداران عین همین موضع را به زبان آورد.

هدف بلافصل انقلاب در حال رشد ایران راندن این جانیان از قدرت بر بستر سرنگونی نظامشان می باشد. اظهارات مهره های اصلی هسته قدرت در جمهوری اسلامی صرفا برای فریب نیروهای خودی و دادن روحیه به آنها به زبان می آید. اقدامات جنایتکارانه آنان از شروع خیزش انقلابی در 26 شهریور 1401 تاکنون نمایانگر درستی این استدلال می باشد.

سازمان حقوق بشر ایران روز چهارشنبه، ۱۱ آبان، اعلام کرد که تعداد جانباختگان انقلاب جاری به فرمان مقامات دست اول جمهوری اسلامی ایران به دست‌کم 278 نفر، از جمله 47 کودک و 24 زن افزایش یافته است.

این سازمان غیردولتی مستقر در نروژ گزارش داد که جاباختگان انقلاب تا روز سه‌شنبه دهم آبان از ۲۲ استان و بیشترین کشته‌ها به ترتیب از استان‌های سیستان و بلوچستان، مازندران، تهران، کردستان و گیلان بوده‌اند. بر اساس این گزارش، ۹ تن از ۴۰ کشته‌ای که زیر ۱۸ سال سن داشتند، دختر بوده‌اند. طبق گزارش دهم آبان هرانا تا کنون به طور تقریب  ۱۴۱۶۱ نفر دستگیر و شکنجه شده و شماری زیر شکنجه کشته شده اند. از این تعداد تاکنون هویت ۱۶۹۴ تن اعلام یا شناسایی شده است. همچنین در حالی که تا این لحظه دانشجویان ۱۲۹ دانشگاه در اعتراضات حضور داشته‌اند، تعداد ۳۶۷ دانشجو به‌ دست نیروهای امنیتی دستگیر و بازداشت شده‌اند. در این میان ۱۳۳ شهر نیز در وضعیت اعتراضی قرار داشته‌اند. این فقط بخش بسیار کوچکی از توحش نیروهای گوش به فرمان خامنه ای و سلامی است. اگر انقلاب ریشه دار و مردمی ایران ناچیز بوده و از بیرون مرزها سازماندهی شده این میزان از توحش از برای چیست؟ اعتراضات مردمی1401، که شهروندان مرد و زن در همه 31 استان کشور، شامل جوانان دانشجو و دانش آموز، کارگران صنعتی، ساکنان محلات حاشیه، وکلا، هنرمندان، ورزشکاران، آزادیخواهان  ایرانی و خارجی 150 شهر در جهان، در آن شرکت کرده اند، انقلابی شکوهمند است که با شعار مرگ بر خامنه ای و جمهوری اسلامی امید زیادی  برای رهایی از دیکتاتوری را بوجود آورده و این ظرفیت را دارد که با سرنگونی رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی طلیعه  انقلابات در خاورمیانه و از جمله در میان کارگران مهاجر و برده شده در کشورهای خلیج فارس باشد. همین امر سبب شده که قدرتمداران جمهوری اسلامی به هذیان گویی افتاده، خانواده هایشان را روانه خارج کرده و خود آماده اند بدنبالشان فرار کنند.

Related posts