نیاز مبرم مردم کردستان به پشتیبانی سراسری

نیاز مبرم مردم کردستان به پشتیبانی سراسری

پیامی از مهاباد: سلام نمیدونم پیامم میاد یا نه. الان ساعت ۸:۱۵ صبح هستش؛ نت ها رو بستن گوشی رو گذاشتم 2G یاد داده بودین تو کانال خواستم بگم مهاباد و پیرانشهر نیاز به دارو و خون و بتادین و سرم شستشو آنتی بیوتیک گاز استریل و باند پانسمان و چسب پانسمان و اشک مصنوعی داره. نمیدونم تو بقیه شهرها چه خبره، برق هم نداریم منم پاور بانکم صفر شد. این آخرین شارژ گوشیم هستش، امیدوارم همه مردم وطنم ایران سالم و سلامت باشن. امیدوارم صبح اگه زنده موندم چشمامو باز کردم بشنوم ایران آزاد شد شاید هم شده خبر نداریم. از بچه‌های تبریز که اومدن کمک ما ۲ نفرشون شنیدم شهید شدن ۹ نفرشون هم انگار رفتن پیرانشهر با یکم دارو تا هم دارو برسونن هم اونجا هم مبارزه کنن هرکسی میخونه این پیام رو پخش کنه من با هزار مصیبت فرستادم، به ما کمک کنید ۳ شبه نخوابیدیم از ترس و وحشت؛ برای یک خواب راحت و آسوده؛ برای آخرین پیامم؛ برای ژن ژیان ئازادی!
این پیام یک رزمنده از کردستان است. کردستان، این سنگر مقدم انقلاب، مورد وحشیانه‌ترین حملات قرار گرفته تا با درهم شکستنش انقلاب شکوهمند مردم ایران به شکست کشانده شود. اما این خیالی خام است. انقلاب ایران با ریشه های عمیقش و مردم کردستان با تجارب ارزنده مبارزاتیشان توسط یک رژیم پوسیده در هم شکستنی نیستند.
با اطمینان باید گفت با توجه به وحدت رو به استجکامی که از ٢٦ شهریور تا امروز از زنان و مردان و دختران و پسران رزمنده در سراسر ایران دیده ایم مردم کردستان تنها نخواهند ماند.
پیروز باد انقلاب ایران
مرگ بر جمهوری اسلامی
برقرار باد حکومت شورایی

Related posts