واحدهای مسکونی لوکس از مالیات معاف شدند

در حالی که دلار مرز ۵۰ هزار تومان را در نوردیده است. در حالی که معلمان، کارگران و بازنشستگان به دستمزدهای چندین مرتبه زیر خط فقر تجمع و اعتراض می کنند. در حالی مردم در جدال برای زنده ماندن هستند، آقایان نشسته‌اند و طرح معافیت قصرهای لوکس را تصویب کرده‌اند.

حاضرین در مجلس اسلامی امروز با پیشنهاد معافیت مالیاتی واحدهای مسکونی بالای ۲۰ میلیارد تومان موافقت کردند. با موافقت مجلس اسلامی با این پیشنهاد، عملا واحدهای مسکونی بالای ۲۰ میلیارد از پرداخت مالیات در سال آینده معاف شدند.

در حالی که اکثریت جامعه زیر فشار تورم اقتصادی، بیکاری، دستمزدهای چندین مرتبه زیر خط فقر، گرانی پیاپی مسکن و اجاره مسکن در حال له شدن است، آقایان میلیارد، سرمایه‌دار و رانت خوار حاضر در مجلس اسلامی‌شان در فکر معاف کردن واحدهای مسکونی لوکس از مالیات هستند.
در حالی که در نتیجه تورم و بیکاری پدیده‌های مانند اتوبوس خوابی، گورخوابی و حاشیه نشینی در حال نرمالیزه شدن است، آقایان حاکم در فکر معاف کردن یک درصدی‌ها از مالیات هستند. در حالی که با تحمیل مالیات‌های سنگین به آلونک‌ها، واحدهای مسکونی غیر‌استاندارد و کولبه‌های مردم کارگر و زحمتکش، ته‌مانده‌های جیب آنها را نیز خالی می کنند، صاحبان املاک نیز با بالا کشیدن اجاره بها، مسکن استاندارد را به رویایی دست نیافتنی برای اکثریت جامعه تبدیل کرده‌اند.
به جای گرفتن مالیات از سرمایه‌داران و تقسیم آن بین مردم، به جای گرفتن مالیات بر دارایی‌های کلانِ رانت خواران و مافیای اقتصادی، هر روز فشار را بر اکثریت جامعه افزایش می دهند.

چنین است حکومتِ دزدان، آدمکشان و جنایتکاران.
فقط یک انقلاب خواهد توانست مردم ایران را از زیر بار مشکلات خرد کننده این حکومت نجات دهد. انقلابی که تمام مناسبات ناعادلانه طبقاتی، جنسی، ملی و فرهنگی را زیر‌ورو کند.

سرنگون با حکومت اسلامی

زنده باد انقلاب

Related posts