کردستان گورستان حکومت اسلامی

حکومت اسلامی ایران بار دیگر امروز دوشنبه به مقر احزاب کردستان در زرگویزله و کویه با موشک و پهبادهای انتحاری حمله کرد. در این حمله تاکنون ۲ پیشمرگه جانباخته و هشت نفر زخمی شدند.

این اولین و آخرین اقدام جنایتکارانه رژیم فاشیست اسلامی نخواهد بود. آنها ۴۳ است که پوتین‌هایشان را درنیاورده‌اند. پوتین های که فرسوده شده است و دیگر یارای مقاومت جانانه کردستان را نخواهد داشت. خیال می کردند “قائله کردستان” را به آسانی جمع خواهند کرد. غافل از اینکه کردستان یکی دوجین از این حکومت‌های جنایتکار را دفن کرده است و جمع نشده است.

در این سرزمین هر قامت استواری را که ناجوانمردانه بر زمین می اندازند، صدها و هزاران جوان رزمنده آماده نبرد می شود. آنها هر چه در توان داشته اند، از قتل عام، توپ باران، بمباران، شکنجه، زندان، اعدام و تبعیض کرده‌اند. اما این مردم انقلابی ایستاده‌اند و پر شور تر فریاد میزنند: کوردستان گورستان فاشیستان

نزدیک به ۲ ماه است مردم انقلابی در کردستان و ایران بانگ انقلاب را برآورده اند و خواب از چشمان جلادان تهران پرانده‌اند. ترور، شکنجه، سرکوب و اعدام اینبار نه تنها به دادشان نرسیده‌ است، بلکه خشم توده‌ها را برانگیخته است.

اکنون رژیم برای منحرف کردن اذهان از خیزش شکوهمند مردم، به توپ باران و بمباران مقرهای که صدها کیلومتر از مرزهای ایران فاصله دارند، پناه آورده است. حمله‌ای که از روی استیصال و درماندگی ست تا قدرت نمایی.

احتمالا در ذهن بدونه عقلانیت خود پنداشته‌اند که با این عمل جنایتکارانه خود مردم کردستان را هم خواهند ترساند. مردمی که خیلی پیش‌تر ها ترس شان ریخته است و سربلند از تمام جنایات قبلی رژیم بیرون آمده‌اند.

این نبرد همچنان ادامه دارد. حکومت اسلامی فرسوده‌تر، پوسیده‌تر و ورشکسته تر از ایام جوانی‌اش که فرمان جهاد علیه کردستان را دادند، شده است. مردم کردستان آگاهتر، محکم‌تر، همبسته‌تر و استوار‌تر شده است. دیری نخواهد پایید که با مبارزات انقلابی در ایران و کردستان این رژیم جنایتکار، فاشیست و فاسد به گور سپرده خواهد شد.

Related posts