متواری شدن “شبنم نعمت‌زاده” آقازاده و مفسد اقتصادی از زندان

“شبنم نعمت‌زاده” دختر وزیر سابق صنعت معدن تجارت رژیم “محمد رضا نعمت‌زاده” و یکی از آقازاده‌های فاسد رژیم که برای دوران حبس خود به زندان منتقل شده بود، اکنون ناپدید است.

شدن شبنم نعمت‌زاده از زندان edited

به گزارش روژمان علی خضریان رئیس هیأت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از شستا در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: به ما گزارش شده که خانم شبنم نعمت‌زاده متواری شده و اصلاً در زندان نیست! بنابراین انتظار داریم مسئولان ذی‌ربط در این خصوص شفاف‌سازی کنند و بگویند ایشان چه مقدار از مدت محکومیت ۲۰ سال زندان را در زندان سپری کرده است؟!

هرچند رسانه‌های رژیم در خبرهای خود از به مرخصی رفتن خانم نعمت‌زاده و عدم بازگشت وی سخن گفته‌اند.

“شبنم نعمت‌زاده” و “احمدرضا لشگری‌پور” به جرم مشارکت در اخلال عمده و کلان در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام توزیع مایحتاج عمومی و پیش خرید محصولات دارویی هر کدام به تحمل ۲۰ سال حبس تعزیری محکوم شده بودند.

در ساختار فاسد رژیم جمهوری اسلامی، آقازاده‌ها و مفسدین اقتصادی درصورت بازداشت، به واسطه‌ی روابط خود با حاکمیت بعد از مدتی از زندان ناپدید شده و به جای امنی منتقل می‌شوند یا در سوئیت‌های اختصاصی زندان و با امکانات رفاهی خاصی محکومیت خود را سپری خواهند کرد. این در حالی است که معترضان و مردم انقلابی ضد رژیم، در بیدادگاه‌های رژیم به احکام سنگین از جمله اعدام محکوم خواهند شد.

Related posts